Етичний розвиток педагога | 3 | немає |
Ідентичність та особистий бренд педагога | 3 | немає |
Дослідження родинної історії як аспекту національної ідентичності | 3 | немає |
Цифрова трансформація в освіті ЄС: дослідження та досвід | 3 | немає |
Брендинг у сфері освітніх послуг | 3 | немає |
Філософські проблеми математики | 3 | немає |
Філософія і методологія науки | 3 | немає |
Соціальна філософія | 3 | немає |
Філософія освіти | 3 | немає |
Глобальні проблеми сучасності | 3 | немає |
Програмування на JavaScript | 3 | Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя |
Теорія баз даних | 3 | Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя |
Використання комплексу засобів для розробки сайтів | 3 | Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя |
Методи розв’язування стереометричних задач | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії |
Використання мови програмування Python для розв’язування математичних задач | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя |
Основи машинного навчання | 3 | Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя |
Елементи фрактальної геометрії та природні явища | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу, геометрії |
Розробка та застосування електронних освітніх ресурсів | 3 | Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя, Управління електронним навчанням |
Елементи цифрової візуалізації у професійній підготовці вчителя | 3 | Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя, Управління електронним навчанням |
Школи в умовах війн та конфліктів: міжнародний досвід адаптації освітнього процесу до кризових умов | 3 | Психологія педагогічної діяльності |
Освітні тренди та інноваційні педагогічні технології електронного навчання | 3 | Управління електронним навчанням |
Нейропсихологія розвитку та навчання | 3 | Психологія педагогічної діяльності |
Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу | 3 | Психологія педагогічної діяльності |
Елементи математичного та комп’ютерного моделювання | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя, Методика навчання математики в профільній середній освіті |
Додаткові розділи теорії ймовірностей і математичної статистики в шкільному курсі математики | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Методика навчання математики в профільній середній освіті |
Методи розв’язування нестандартних задач з математики | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Методика навчання математики в профільній середній освіті |
Математика в позашкільній діяльності учнів | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Методика навчання математики в профільній середній освіті |
Основи статистичних методів педагогічного дослідження | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Методологія науково-педагогічних досліджень, Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя, Методика навчання математики в профільній середній освіті |
Цифрові технології в STEM-освіті | 3 | Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя, Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя, Інноваційні технології у навчання математики та інформатики |
3D-графіка та моделювання | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Методика навчання математики в профільній середній освіті, Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя |
Теорія ігор та комбінаторні задачі | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Методика навчання математики в профільній середній освіті |
Елементи алгоритміки та програмування в шкільному курсі інформатики | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя, Методика навчання інформатики в профільній середній освіті |
Використання математичних комп’ютерних програм в освітньому процесі | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя, Методика навчання інформатики в профільній середній освіті |
Сучасні технології компетентнісного навчання в НУШ | 3 | Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя, Методика навчання математики в профільній середній освіті, Методика навчання інформатики в профільній середній освіті |
Використання ШІ в освітній та науково-дослідній діяльності | 3 | Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя, Інноваційні технології навчання математики та інформатики, Методологія науково-педагогічних досліджень, Методика навчання інформатики в профільній середній освіті |
Педагогічне партнерство та комунікація з учасниками освітнього процесу | 3 | Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя |
Освітня політика у сфері повної загальної середньої освіти | 3 | Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя |
Організація дистанційного навчання у профільній середній освіті | 3 | Методика навчання математики в профільній середній освіті, Методика навчання інформатики в профільній середній освіті |
Забезпечення якості надання освітніх послуг | 3 | Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя, Методика навчання математики в профільній середній освіті, Методика навчання інформатики в профільній середній освіті |
Проєктне навчання у профільній середній освіті | 3 | Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя, Методика навчання математики в профільній середній освіті, Методика навчання інформатики в профільній середній освіті, Інноваційні технології навчання математики та інформатики |
Технології формування Soft Skills в системі професійної підготовки педагога | 3 | Психологія педагогічної діяльності, Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя |
Технології STEM-освіти | 3 | Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя, Інноваційні технології навчання математики та інформатики, Методика навчання математики в профільній середній освіті, Методика навчання інформатики в профільній середній освіті |
Стандарти міжнародної комунікації в сфері освіти | 3 | Психологія педагогічної діяльності, Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя |
Елементи дослiдження операцiй | 3 | Вибрані розділи алгебри, аналізу та геометрії, Методика навчання математики в профільній середній освіті |
Менеджмент в освiтi | 3 | Психологія педагогічної діяльності, Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя, Освітні вимірювання та оцінювання в освіті,Інноваційні технології навчання математики та інформатики |
Педагогічні конфлікти | 3 | Психологія педагогічної діяльності, Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя |
Культура професійно-педагогічного спілкування | 3 | Психологія професійної діяльності, Педагогіка та освітній дизайн у роботі вчителя, Інноваційні технології навчання математики та інформатики |